W marcu przeprowadziliśmy lifting szaty graficznej „Świata PZU” – kwartalnika, który wydajemy dla pracowników firmy. Idąc w kierunku minimalizmu, m.in. ograniczyliśmy liczbę stosowanych wcześniej środków graficznych dla tych samych elementów tekstowych (np. ramek z wypowiedziami), uporządkowaliśmy układ szpalt i zastosowaliśmy lżejszą kolorystykę w aplach, dzięki czemu układ całego magazynu jest bardziej harmonijny, czytelny i spójny z identyfikacją wizualną firmy.
Magazyn dzieli się na dwie części tematyczne – „Biznes” i „Po godzinach” – a trafimy w nich na takie formy dziennikarskie, jak wywiady, analizy case study, fotoreportaże czy relacje. Strony poświęcone biznesowi zawierają solidną porcję odpowiedzi na trudne branżowe zagadnienia, opatrzoną komentarzami pracowników firmy, a dzięki licznym wykresom, ilustracjom i infografikom ich odbiór jest bardzo przystępny. W drugiej części dominują tematy lifestyle’owe – takie jak podróże, sport, zdrowie czy pasje pracowników – które są dopełniane ciekawymi fotografiami, ilustracjami i rysunkami. Wraz z Zespołem Komunikacji Wewnętrznej skrupulatnie dbamy o to, aby wszystkie materiały miały najwyższą jakość językową, ale również o to, by były napisane prostym językiem, pozbawionym specjalistycznego żargonu czy zbędnych ozdobników.