Nowy rok, nowy kalendarz… w korporacji dostaje go niemal każdy. To narzędzie pracy – musi być użyteczny, przejrzysty, z miejscem na notatki. Ale skoro pracownicy mają go zawsze pod ręką, może stać się również jednym z narządzi komunikacji wewnętrznej. W styczniu załoga Philip Morris Distribution znalazła na swoich biurkach personalizowane, a w dodatku ekologiczne kalendarze. Wykonane z jabłek, produkowane bez użycia kwasów i substancji chemicznych.  A w środku – komiks ilustrujący obowiązujące w firmie zasady bezpieczeństwa, który od a do zet w wyszedł spod naszego ołówka. Dzięki żartobliwemu scenariuszowi i lekkiej kresce osiągnęliśmy zamierzony cel – przez resztę roku pracownicy będą wczytywać się w opowiedzianą przez nas historię, przypominając sobie o najważniej kwestii – swoim bezpieczeństwie.

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.