Nasza Flota (Our Fleet)

Eksperymentalny kanał komunikacji wewnętrznej skierowany do kierowców polskich spółek Philipa Morrisa. Co dwa miesiące na stronie internetowej projektu „Nasza Flota” („Our Fleet”) pojawiają się porady dotyczące zasad jazdy samochodem w różnych warunkach i sytuacjach. W pierwszym numerze wprowadziliśmy czytelników w tematykę bezpieczeństwa oraz skupiliśmy się na zagrożeniach, które można napotkać na drodze w czasie wiosny. Nie zabrakło też materiałów oddziałujących na wyobraźnię – poruszającej kampanii społecznej oraz raportu w postaci bogato ilustrowanej infografiki. Artykuły to maksimum treści, są dostosowane do trybu życia osób, które przez znaczną część dnia znajdują się w ruchu. Nasza koncepcja zakłada dostarczanie wiedzy zamkniętej w różnorodnych, przyjemnych w odbiorze formułach – zestawieniach, krótkich wywiadach z ekspertami, case study, wyimkach liczbowych czy materiałach graficznych. Za realizację odpowiadamy od początku do końca – począwszy od pomysłu, poprzez opracowanie tekstów (w językach polski i angielskim) oraz warstwy graficznej, po publikację treści na portalu.

 

Materiały dla restauracji Philipinka

Grafiki przygotowane dla firmowej restauracji Philipinka: logo, ulotki, mailingi i plakaty pod hasłem „Głodni zmian”.

 

Kalendarze

W styczniu 2020 r. załoga Philip Morris Distribution znalazła na swoich biurkach personalizowane, ekologiczne kalendarze. Wykonane z jabłek, produkowane bez użycia kwasów i substancji chemicznych.  A w środku – komiks naszego autorstwa ilustrujący obowiązujące w firmie zasady bezpieczeństwa.

 

GreenTeam? Naturally!

Proekologiczna kampania dla pracowników Philip Morris Distribution. Krany z wodą zamiast plastikowych butelek, szklanki ze szkła w miejsce tych jednorazowych, kubki termiczne dla kierowców… A do tego komunikacja odpowiadająca na zasadnicze pytanie – jak żyć, by żyć ekologicznie? Cała kampania trwała siedem tygodni, podczas których na firmowych plazmach i w wewnętrznym newsletterze pojawiały się wskazówki wyjaśniające, jak przejść na zieloną stroną mocy. Nie zabrakło też elementu angażującego. Pracownicy wzięli udział w quizie i zostali poproszeni o wymyślenie swoich pomysłów, jak być eko. Tak szeroko zakrojone przedsięwzięcie nie obyłoby się bez przemyślanego logo i hasła przewodniego, ładnych leafletów, przejrzystych instrukcji na krany oraz atrakcyjnego layoutu, w którym utrzymane były komunikaty.

 

9 Złotych Zasad (9 Golden Rules)

Do naszej półrocznej kampanii „9 Złotych Zasad” („9 Golden Rules”) zaprosiliśmy dr. hab. Kazimierza Sikorę z Uniwersytetu Jagiellońskiego, który suche rady dotyczące bezpiecznej jazdy samochodem przetłumaczył na lekki i żartobliwy język gwary. Oprócz tego przygotowaliśmy zestaw dziewięciu chwytliwych teaserów, w których zadawaliśmy pytania pozornie niezwiązane z tematem przewodnim. Zadaniem uczestników było udzielenie odpowiedzi na zasadzie „prawda czy fałsz?”. Po kliknięciu w wybrany przycisk byli oni przekierowywani na stronę z merytoryczną infografiką, która w subtelny i zabawny sposób nawiązywała do pytania. Interaktywne teasery wysyłaliśmy w formie mailingów. Wszystkie treści były także wyświetlane na firmowych plazmach i w intranecie. W trakcie półrocznej kampanii uczestnicy mogli wziąć udział w trzech quizach z nagrodami.

 

PMPaczka

Kwartalnik ukazujący się w formie drukowanego magazynu oraz interaktywnego pliku PDF w wersji polsko-angielskiej. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł informacji dla pracowników centrali i fabryki Philip Morris w Polsce. Pismo w sposób niesztampowy i ikonograficzny pokazuje historie marek, analizę rynku tytoniowego w kraju, sukcesy sprzedażowe koncernu oraz akcje dla dorosłych konsumentów. Przedstawia innowacyjne rozwiązania w technologii, jak również przybliża tematykę bezpieczeństwa i współpracy z dostawcami – a wszystko zaprezentowane poprzez pryzmat doświadczeń konkretnych członków załogi firmy. Przeciwwagę dla tematów biznesowych stanowią teksty poradnikowe traktujące m.in. o efektywności na co dzień czy skutecznej komunikacji, sylwetki wyróżniających się pracowników oraz relacje z ich inicjatyw po godzinach.

nr 2

nr 2 1 kopia nr 2 2 kopia nr 2 3 kopianr 2 5 kopia

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.