Większa dostępność żywności wege, bio i eko, jakość prosto z natury, kontrola produktów od pola po (prawie) sam talerz, kontrakty farmerskie z solidnymi dostawcami – to najważniejsze wyzwania globalnej strategii Carrefour na drodze do bycia liderem transformacji żywieniowej, jaka zachodzi pod hasłem „Act for Food” (AFF). Towarzyszymy firmie w ich realizacji, dbając o to, by ta godna uznania inicjatywa zaskarbiła sobie jak największą rzeszę pracowników. Za narzędzia do osiągnięcia tego celu służą nam ogłoszenia rekrutacyjne, pakiety dla nowych osób na pokładzie, broszury korporacyjne, plakaty, ulotki oraz najważniejsze medium – magazyn wewnętrzny. Wszystko zaprojektowane z kunsztem, jakiego nie powstydziłaby się sama matka natura. Jeśli chodzi o pismo, to nadaliśmy mu atrakcyjny, spójny z nową strategią marki, lifestyle’owy sznyt. Pracownicy nie tylko coś zyskali, lecz także mogą dać innym coś od siebie. Z jednej strony każdorazowo do przyswojenia jest tu bowiem konkretna porcja rzetelnych informacji na temat zdrowego odżywania i nowych trendów, z drugiej – stronice magazynu są otwarte dla wszystkich, którzy chcą dzielić się dobrymi praktykami handlowymi, inicjatywami na rzecz lokalnych społeczności, a nawet dla tych, którzy nie boją się wziąć udziału w… modowej sesji. A apetyt rośnie – w miarę czytania.