O ekologii dużo się dziś mówi. Rzecz w tym, żeby więcej niż mówić – robić. Właściwa segregacja śmieci, wyeliminowanie plastiku, oszczędzanie energii i zasobów – to obszary kluczowe i to właśnie ich dotyczyła ekologiczna kampania „Know-how eco”, którą przygotowaliśmy dla pracowników Roche Polska.
Mając na uwadze, że najważniejsze są czyny, słowa w naszych projektach ograniczyliśmy do najbardziej istotnych wskazówek, takich jak „gaś światło”, czy „właściwe ustaw klimatyzację”. Do tego zebraliśmy garść zaskakujących ciekawostek. Trudno przejść obojętnie obok informacji, że do 2050 r. w morzach i oceanach będzie więcej plastiku niż… ryb.
Posumowaniem naszych działań była kilkustronicowa broszura porządkująca zebrane informacje, uzupełniona o szczegóły na temat segregacji śmieci. Trójwymiarowa grafika nadała publikacji lekkości, a cała kampania pozwoliła pracownikom Roche na podejmowanie zdecydowanych proekologicznych działań.