Wiosną ruszył eksperymentalny kanał komunikacji wewnętrznej skierowany do kierowców polskich spółek Philipa Morrisa. A ruszył ostrożnie i bez zbędnego pośpiechu – jak przystało na medium traktujące w głównej mierze o bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Od kwietnia co dwa miesiące na stronie internetowej projektu „Nasza Flota” („Our Fleet”) będą pojawiać się nowe porady dotyczące zasad jazdy samochodem w różnych warunkach i sytuacjach. W pierwszym numerze wprowadziliśmy czytelników w tematykę bezpieczeństwa oraz skupiliśmy się na zagrożeniach, które można napotkać na drodze w czasie wiosny. Nie zabrakło też materiałów oddziałujących na wyobraźnię – poruszającej kampanii społecznej oraz raportu w postaci bogato ilustrowanej infografiki. Artykuły to maksimum treści i minimum tekstu, są dostosowane do trybu życia osób, które przez znaczną część dnia znajdują się w ruchu. Nasza koncepcja zakłada dostarczanie wiedzy zamkniętej w różnorodnych, przyjemnych w odbiorze formułach – zestawieniach, krótkich wywiadach z ekspertami, case study, wyimkach liczbowych czy materiałach graficznych – więc o nudę nie sposób. Za realizację odpowiadamy od początku do końca – począwszy od pomysłu, poprzez opracowanie tekstów (w językach polski i angielskim) oraz warstwy graficznej, po publikację treści na portalu.
O tym, że na stronie znalazły się nowe porady, pracownicy są informowani za pomocą mailingów utrzymanych w dynamicznej estetyce. Mimo że newsletter trafia do sieci WWW, to jest chroniony przed dostępem osób spoza firmy. W końcu bezpieczeństwo to podstawa.