środa, 11 grudnia, 2019
Przed dyrektorami szkół podstawowych stoją dziś niemałe wyzwania. Z pomocą przychodzi wydawnictwo Nowa Era, które we współpracy z nami wydało kolejny numer rocznika „Magazyn Dyrektora”. Na 114 stronach powstał czytelny w odbiorze przewodnik po oświacie i ofercie NE. Można w nim znaleźć ciekawe artykuły m.in. o tym, jak ważne jest zrozumienie potrzeb uczniów, jak dbać o ich talenty i jaka odpowiedzialność za rozwój każdego dziecka spoczywa na nauczycielach. Poza artykułami […]
Czytaj więcej
czwartek, 22 sierpnia, 2019
Na początku był sukces. A z sukcesu wykluł się raport – i to nie byle jaki. Pełen dorodnych jabłek, gruszek i zdrowych warzyw. Już okładka z zielonym polem uchwyconym z lotu ptaka zapowiada apetyczną lekturę. Pod nią skrywają się całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour ubrane w niebieskości, limonkę i szmaragd. Publikację podzieliliśmy na dwie części za pomocą przekładek z grubszej kalki ułatwiających przyswajanie treści. Pierwszy dział dotyczy transformacji żywieniowej, której firma chce […]
Czytaj więcej
czwartek, 8 sierpnia, 2019
Zakomunikować pracownikom, że mogą skorzystać z dodatkowych, długich wakacji? Nic przyjemniejszego. Zainicjowany przez Roche program Take Time pozwala menedżerom i pracownikom niższego szczebla wziąć trzymiesięczny płatny urlop. A żeby bez obaw mogli korzystać z tej możliwości, przygotowaliśmy kampanię informacyjną – z pomysłem. A gdyby tak… …wyremontować mieszkanie, zająć się odrestaurowaniem mebli, zaaranżować ogródek, pójść na kurs kulinarny, napisać książkę dla dzieci, zrobić sweter na drutach albo posprzątać piwnicę? Dużo mamy […]
Czytaj więcej
środa, 5 czerwca, 2019
NGK Ceramics Polska to filia japońskiej korporacji NGK Insulators Ltd. specjalizującej się w produkcji filtrów silnikowych. Na pierwszym miejscu stawia dobro środowiska naturalnego, a jako narzędzia do realizacji tego celu wykorzystuje elektronikę i najnowsze osiągnięcia hi-techu. Aby szerzej promować swoją działalność, potrzebowała co najmniej równie nowoczesnej strony internetowej – zgłosiła się więc do nas. Sięgnęliśmy po pełen arsenał programisty – headless CMS, VUE, API i inne […]
Czytaj więcej
piątek, 31 maja, 2019
W środę 29 maja odbyła się gala Power of Content Marketing Awards 2019. Przybyliśmy na nią nastawieni na świętowanie i… nie musieliśmy reorganizować swoich planów. Sześć nominacji przekuliśmy na sześć statuetek! A oto konkrety… Docenione zostały oba nasze tytuły skierowane do klientów luksusowych marek samochodów. „La Squadra” wróciła do Tychów z nagrodą już trzeci raz z rzędu, zgarniając złoto w kategorii „content marketing motoryzacja”. Zdaniem jury […]
Czytaj więcej
środa, 29 maja, 2019
Auto Land Expo to największe wydarzenie motoryzacyjne organizowane na północnym wschodzie Polski. Każdego roku przyciąga czołowych graczy branży. O wyróżnienie się w takim gronie nie jest łatwo, ale firma Castrol, partner strategiczny imprezy, nie mogła przecież zniknąć w tłumie. Już my o to zadbaliśmy. Jedną z atrakcji, która sprawiała, że odwiedzający licznie gromadzili się wokół stanowiska naszego klienta, była dedykowana aplikacja quizowa zachęcająca do sprawdzenia swojej wiedzy z zakresu motoryzacji. Pytania […]
Czytaj więcej
wtorek, 21 maja, 2019
Wiosną ruszył eksperymentalny kanał komunikacji wewnętrznej skierowany do kierowców polskich spółek Philipa Morrisa. A ruszył ostrożnie i bez zbędnego pośpiechu – jak przystało na medium traktujące w głównej mierze o bezpieczeństwie ruchu drogowego. Od kwietnia co dwa miesiące na stronie internetowej projektu „Nasza Flota” („Our Fleet”) będą pojawiać się nowe porady dotyczące zasad jazdy samochodem w różnych warunkach i sytuacjach. W pierwszym numerze wprowadziliśmy czytelników w tematykę bezpieczeństwa oraz skupiliśmy […]
Czytaj więcej