poniedziałek, 30 marca, 2020
Najwyższej jakości produkty, różnorodne dnia oraz urządzona ze smakiem, przytulna i miła dla oka przestrzeń – takiego opisu nie powstydziłaby się restauracja z gwiazdką Michelin. Ale czy firmowa kantyna może spełniać równie wysokie standardy? Jak najbardziej! A czy takie mogą być też materiały promujące to miejsce? Mogą! Philipinka – firmowa restauracja w Philip Morris – i przygotowane przez nas grafiki są tego najlepszym przykładem. Zaserwowane przez nas logo, ulotki, mailingi […]
Czytaj więcej
piątek, 27 marca, 2020
I taka była też nasza współpraca z firmą TVH, której działalność ma wiele wspólnego właśnie z wysokością. Przedsiębiorstwo jest kojarzone głównie z wózkami widłowymi, jednak zajmuje się także kompleksową obsługą z zakresu części i akcesoriów do maszyn transportu wewnętrznego, przemysłu i rolnictwa. W minionym roku firma obchodziła swoje 50. urodziny, świętując je zarówno z klientami, jak i z pracownikami. Za organizację obu tych wydarzeń odpowiadała nasza agencja. W ramach pierwszego z nich przygotowaliśmy […]
Czytaj więcej
środa, 18 marca, 2020
Jak przedstawić podsumowanie 12 miesięcy działalności firmy na zaledwie kilku stronach? Dlaczego słowa mają siłę? W jaki sposób zaprezentować pracownikom nowy system ocen, by był dla nich czytelny? Odpowiedzi na te pytania przygotowywaliśmy we współpracy z NGK. Gemba (jap. 現場 – miejsce zdarzenia) w lean management oznacza obszar, w którym są wykonywane czynności dodające jakąś wartość – czy to dla projektu, czy dla działu, czy dla całego przedsiębiorstwa. Nieprzypadkowo właśnie […]
Czytaj więcej
piątek, 28 lutego, 2020
Tak w skrócie można opisać naszą w współpracę z PGE Energia Ciepła. Wszystko zaczęło się w kwietniu ub.r., kiedy zaprojektowaliśmy oprawę graficzną strefy spotkań podczas Wiosennego Spotkania Ciepłowników w Zakopanem. Zadanie wymagało od nas nie tylko kreatywności, lecz także współpracy z firmą eventową i logistyki na najwyższym poziomie. Wszystko to dopięliśmy na ostatni guzik. Uczestnicy spotkania poznali PGE Energia Ciepła jako partnera miast i regionów, które ogrzewa i zaopatruje w elektryczność. Świadomość marki […]
Czytaj więcej
piątek, 28 lutego, 2020
Czym różni się żywność ekologiczna od konwencjonalnej? Jak powstają produkty bio? Co to jest certyfikacja ekologiczna? Jak rozpoznać prawdziwy produkt ekologiczny? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą specjaliści ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego uczestnikom programu edukacyjnego „BIO dla Mamy i Dziecka”, adresowanego do kobiet w ciąży, mam oraz personelu placówek sprawujących opiekę nad nimi i ich pociechami. Warsztaty rozpoczną się wiosną tego roku w Warszawie, a kolejne spotkania są zaplanowane […]
Czytaj więcej
czwartek, 27 lutego, 2020
Jak będą wyglądały miasta przyszłości? Czy energia potrafi przyciągnąć ludzi do kin? Skąd wiadomo, że to nie Edison wynalazł żarówkę? I czy możliwe jest, by Europa była już w 2050 r. całkowicie neutralna dla klimatu? Wiemy, gdzie znaleźć odpowiedzi na te wszystkie pytania.
Czytaj więcej
piątek, 21 lutego, 2020
Nowy rok, nowy kalendarz… w korporacji dostaje go niemal każdy. To narzędzie pracy – musi być użyteczny, przejrzysty, z miejscem na notatki. Ale skoro pracownicy mają go zawsze pod ręką, może stać się również jednym z narządzi komunikacji wewnętrznej. W styczniu załoga Philip Morris Distribution znalazła na swoich biurkach personalizowane, a w dodatku ekologiczne kalendarze. Wykonane z jabłek, produkowane bez użycia kwasów i substancji chemicznych. A w środku – komiks ilustrujący obowiązujące w firmie […]
Czytaj więcej