News

„Być nowoczesnym, to znaczy wyprzedzać swój czas dokładnie o tyle, by mógł on nas wygodnie dogonić”

— Marie Louise Levêque de Vilmorin
poniedziałek, 15 kwietnia, 2019

La perfection czy la perfezione?

Pomimo wciąż panującego za oknami chłodu w biurze na Browarowej trudno byłoby zmarznąć. Efektem tego gorącego okresu jest m.in. wydanie kolejnych numerów naszych sztandarowych motoryzacyjnych tytułów – siódmego „La Squadry” i drugiego „La Route”. Z okładki ulubionego (mamy taką nadzieję) magazynu miłośników marki Ferrari spogląda klasyczny model 330 GTC z 1968 r. Nie bez powodu został on ozdobą galerii sztuki i restauracji otwartych przez Grupę Pietrzak pod szyldem… […]

Czytaj więcej
piątek, 15 marca, 2019

Carrefour: Make food AFFsom!

Większa dostępność żywności wege, bio i eko, jakość prosto z natury, kontrola produktów od pola po (prawie) sam talerz, kontrakty farmerskie z solidnymi dostawcami – to najważniejsze wyzwania globalnej strategii Carrefour na drodze do bycia liderem transformacji żywieniowej, jaka zachodzi pod hasłem „Act for Food” (AFF). Towarzyszymy firmie w ich realizacji, dbając o to, by ta godna uznania inicjatywa zaskarbiła sobie jak największą rzeszę pracowników. Za narzędzia do osiągnięcia tego […]

Czytaj więcej
czwartek, 7 marca, 2019

Pod szyldem Santander Bank Polska

Rok 2018 upłynął w Banku Zachodnim WBK pod znakiem rebrandingu. Towarzyszyliśmy w tej wielomiesięcznej transformacji, krok po kroku, a raczej dokument po dokumencie, odświeżając je zgodnie z identyfikacją wizualną Grupy Santander. Efekt? Setki egzemplarzy „Bancopedii”, czyli kilkudziesięciostronicowych podręczników dla doradców, dyrektorów i pracowników sieci zewnętrznej, ulotek, foldery informacyjne, jak również materiały szkoleniowe oraz onboardingowe dla nowo zatrudnionych, logotypy, inicjatywy wewnątrzbankowe, komunikaty, a ponadto newslettery wykorzystywane w bankowości i komunikacji […]

Czytaj więcej
piątek, 1 marca, 2019

Szwedzka jakość jest w cenie

Odświeżenie layoutu kilkunastu cenników, trzy gruntownie przeredagowane wydania i taka sama liczba aktualizacji – tak w skrócie przedstawia się bilans pierwszego roku współpracy z Volvo Cars Poland. Obecnie do naszych zadań należą uaktualnianie i, o ile to konieczne, zmiana układu w cennikach wszystkich samochodów dostępnych w gamie modeli firmy. Wszystko zaplanowane w maksymalnie przejrzysty i zrozumiały dla odbiorców sposób. Efekty naszej pracy już dziś można zobaczyć […]

Czytaj więcej
poniedziałek, 25 lutego, 2019

Estetycznie i w duchu fair play

Znani i lubiani aktorzy oraz sportowcy w rolach ambasadorów, niegasnące, gromkie brawa, 5 tys. odbiorców w całej Polsce i niezliczona ilość podziękowań napływających ze strony dzieci, młodzieży oraz nauczycieli – tak w skrócie można przedstawić sukces spektaklu „Gram Fair Play”. Projekt, łączący w sobie teatr i warsztaty, powstał z inicjatywy fundacji Caroline B. LeFrak, a jego celem było uwrażliwienie młodego pokolenia na stosowanie się do zasad fair play nie tylko podczas szkolnych rozgrywek […]

Czytaj więcej
środa, 20 lutego, 2019

Zaangażowani od pierwszego spojrzenia

Co zrobić, by zobaczyć firmę oczami pracowników? Odpowiedź jest prosta – przeprowadzić badanie. Tylko jak zachęcić do wzięcia w nim udziału? Informując o nim – rzetelnie i w atrakcyjny sposób. Opracowując komunikację dla pracowników Vision Express na temat cokwartalnych badań zaangażowania, na którą składały się: logo, ulotki, plakaty oraz mailingi, postanowiliśmy wykorzystać przykuwające oko detale, takie jak lupa czy tablica Snellena, i ukazać je w intensywnej kolorystyce. Materiały stanowiły zaproszenie […]

Czytaj więcej
środa, 6 lutego, 2019

Samochody mają głos!

Jaki powinien być samochód niemieckiej marki? Przede wszystkim wykonany z precyzją i solidny, a oprócz tego – dobrze się prezentujący. A jaki powinien być magazyn dla pracowników takiej firmy? W gruncie rzeczy… taki sam. Tym bardziej czujemy się wyróżnieni wyborem nas na agencję odpowiedzialną za rebranding i dalsze wydawanie zakładowego miesięcznika dla 11 tys. pracowników z czterech fabryk Volkswagen Poznań – „Głosu VWP”. Tytuł ukazuje […]

Czytaj więcej
Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.