niedziela, 5 sierpnia, 2018
„Tomb Raider”, „Minecraft” oraz „Pac-Man”. Te trzy tytuły łączy jeden wspólny mianownik – i nie jest to elektroniczna rozrywka, lecz… bezpieczeństwo drogowe. Z takiego założenia wyszliśmy, opracowując interaktywną prezentację podsumowującą wszystkie działania Philip Morris Polska w tym obszarze podczas minionego roku. Ktoś zapyta: „Jak to?”. Philip Morris Polska regularnie prowadzi akcje, których celem jest zachęcenie pracowników flotowych do bezpiecznej i ekologicznej jazdy samochodem. Jedną z nich […]
Czytaj więcej
wtorek, 17 lipca, 2018
W dobie umiłowania zdrowego trybu życia ta idea musiała w końcu dotrzeć także do nas – i to ze zdwojoną siłą. Równolegle do prowadzonych przez nas prac nad witryną dla BeRaw Firma Elta Polska, producent bagietek Pierre Baguette, poprosiła nas o pomoc przy wprowadzaniu na rynek marki B:FIT, dystrybuującej pełnowartościowe batony, sałatki i smoothies. Naszym zadaniem było uruchomienie strony internetowej http://bfitnatural.pl/, która podążałaby za najnowszymi trendami, trafiając do młodych aktywnych ludzi. […]
Czytaj więcej
czwartek, 12 lipca, 2018
BeRaw to marka opracowana przez firmę Purella Food sygnowana nazwiskiem słynnej polskiej sportsmenki – Ewy Chodakowskiej. Sekret tych produktów tkwi w tym, że są superzdrowe, bogate w wartościowe składniki i… surowe. Jednak stworzonej przez nas stronie internetowej daleko do surowej, chłodnej czy nieprzyjaznej w użytkowaniu. Wręcz przeciwnie – jest pełna żywych kolorów i perfekcyjnych zdjęć, co sprawia, że już samo obcowanie z nią może zmotywować do działania. A jeśli to nie wystarczy, na pewno […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 9 lipca, 2018
Rasowy mężczyzna – raczej nie wiking, ale kto wie, czy nie drwal – przemierzający rozległe górzyste tereny Skandynawii. To pierwszy widok, jaki można ujrzeć po wejściu na stronę internetową https://tpluss.no/ należącą do norweskiego producenta tabletek wspomagających produkcję testosteronu, marki T+. Taka jest również cała opracowana przez nas witryna: męska, prosta i schludna, osiągająca maksimum efektów przy wykorzystaniu minimum środków, bez zbędnych ozdobników. Odwiedzający znajdą na niej wszystko, […]
Czytaj więcej
piątek, 6 lipca, 2018
Kontynuujemy naszą owocną współpracę z Nową Erą – największym w Polsce wydawnictwem edukacyjnym. Efektem tegorocznej kooperacji z liderem rynku wydawniczego jest „Przewodnik po ofercie 2018” przeznaczony dla dyrektorów szkół podstawowych. To już nasza druga wspólna publikacja będąca prawdziwym kompendium wiedzy na temat reformy polskiej oświaty. Są w niej zawarte informacje m.in. o egzaminie ósmoklasisty, zmianach związanych z wprowadzeniem nowych przepisów dotyczących finansowania zadań oświatowych i warunków […]
Czytaj więcej
wtorek, 3 lipca, 2018
Już po raz drugi Rajd Śląska został rozegrany jako runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, a my ponownie, u boku Automobilklubu Ziemi Tyskiej, byliśmy zaangażowani w jego organizację. Choć mieliśmy już na koncie całą masę doświadczeń z poprzedniej edycji, nie zamierzaliśmy zwalniać. Hasłem przewodnim tegorocznej imprezy było „Ciągle jedziemy szybko” – przetłumaczone na śląskie „Sztyjc jadymy drap”. Opracowaliśmy całą oprawę graficzną wydarzenia – począwszy od logotypu […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 2 lipca, 2018
W ostatni weekend czerwca została rozegrana druga edycja Rajdu Śląska – jednej z rund Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Tak jak w 2017 r. byliśmy współorganizatorem tej imprezy. Aby dotrzeć z informacjami na jej temat do jak najszerszego grona kibiców, postanowiliśmy wydać specjalną wkładkę do „Dziennika Zachodniego” – najpopularniejszej gazety codziennej na Śląsku. Dodatek ukazał się w weekendowym wydaniu, na tydzień przed wydarzeniem. Na czterech stronach w wielkim tabloidowym formacie zmieściliśmy […]
Czytaj więcej