piątek, 25 maja, 2018
Za nami 11. edycja konkursu Power of Content Marketing Awards. Do Warszawy przyjechaliśmy z trzema nominacjami, a wróciliśmy z trzema nagrodami! W torbach przywieźliśmy ze sobą – nomen omen – złotą statuetkę za kampanię „9 Złotych Zasad” dla pracowników Philipa Morrisa, srebrną za kwartalnik „Świat PZU”, a także wyróżnienie dla zeszłorocznego triumfatora – magazynu Ferrari Polska „La Squadra”. „9 Złotych Zasad” to dwujęzyczna, półroczna kampania skierowana […]
Czytaj więcej
piątek, 20 kwietnia, 2018
Przygotowana w PowerPoint prezentacja to chyba najczęściej wykorzystywane narzędzie komunikacji firmowej. Ale czy najskuteczniejsze? Z tym bywa różnie. Ponadgodzinne wystąpienia przeważnie odbieramy jako nudne i mało co z nich wynosimy. Dlatego osoby rozpoczynające karierę w firmie Carrefour Polska mogą poznać swoje nowe środowisko pracy z krótkiego, kilkunastominutowego materiału wideo łączącego tradycyjny film z wykonaną w technice whiteboardowej animacją. To rozwiązanie prostsze także pod względem logistycznym, które nie wymaga angażowania dodatkowych […]
Czytaj więcej
środa, 11 kwietnia, 2018
W marcu przeprowadziliśmy lifting szaty graficznej „Świata PZU” – kwartalnika, który wydajemy dla pracowników firmy. Idąc w kierunku minimalizmu, m.in. ograniczyliśmy liczbę stosowanych wcześniej środków graficznych dla tych samych elementów tekstowych (np. ramek z wypowiedziami), uporządkowaliśmy układ szpalt i zastosowaliśmy lżejszą kolorystykę w aplach, dzięki czemu układ całego magazynu jest bardziej harmonijny, czytelny i spójny z identyfikacją wizualną firmy. Magazyn dzieli się na dwie części tematyczne […]
Czytaj więcej
piątek, 6 kwietnia, 2018
Targi pracy i praktyk Absolvent Talent Days to dla pracodawców nie lada szansa na wyłowienie młodych talentów, które wzmocnią szeregi ich firm. Tylko jak tu się wyróżnić na tle 700 innych wystawców? Dział HR w Roche miał pewien pomysł, a o jego urzeczywistnienie zgłosił się do nas. Wykonaliśmy atrakcyjne i przejrzyste ulotki, plakaty oraz roll-upy, a także koronujący całe przedsięwzięcie film „Absolwent w Roche”. Akompaniowana miłą dla ucha gitarową muzyką, […]
Czytaj więcej
środa, 4 kwietnia, 2018
„Forward Thinking” to tytuł daleki od marketingowych publikacji, jakich pełno na rynku. To wypełniona po brzegi fachowymi opiniami i analizami skarbnica wiedzy, której próżno szukać w książkach czy nawet na branżowych portalach, a każdy numer newslettera utwierdza jego czytelników – kluczowych klientów przewoźnika – w tym przekonaniu. Co znajdziemy w ostatnim wydaniu? Na początek coś lżejszego – samolotowy transport dwóch pand w asyście weterynarzy, opiekunów i… 120 kg świeżego bambusa. Idąc […]
Czytaj więcej
piątek, 30 marca, 2018
Co zrobić, by zasady bezpiecznej jazdy samochodem przyciągnęły uwagę pracowników flotowych? „Zapnij pasy” brzmi prozaicznie, ale w gwarze ludowej to już zupełnie inna historia… Idąc tym tropem, do naszej półrocznej kampanii „9 Złotych Zasad” („9 Golden Rules”), zrealizowanej we współpracy z firmą Philip Morris, zaprosiliśmy dr. hab. Kazimierza Sikorę z Uniwersytetu Jagiellońskiego, który sprawił, że ponuro brzmiące frazesy nabrały lekkości i żartobliwego charakteru. Gdyby tego było mało, przygotowaliśmy […]
Czytaj więcej
czwartek, 15 marca, 2018
W jaki sposób przekonać pracowników do tego, że regularne sprawdzanie funkcjonowania poszczególnych procesów firmy może mieć znamienny wpływ na jej pozycję rynkową? W przygotowanej przez nas animacji „Is Controls?” dla załogi Philipa Morrisa udowadniamy, że mechanizmy kontroli wewnętrznej pozwalają przewidywać i szybko reagować na pojawiające się zagrożenia, co dla organizacji o międzynarodowym zasięgu ma niebagatelne znaczenie. Scenariusz trzyminutowego filmiku zbudowaliśmy na bazie analogii – chociażby do pilnie strzeżonego przepisu […]
Czytaj więcej