czwartek, 1 lutego, 2018
W 1992 r. w Krakowie powstało niewielkie wydawnictwo zajmujące się opracowywaniem zeszytów ćwiczeń do przedmiotów przyrodniczych. Dziś, po 25 latach działalności, jest ono liderem w swojej branży, a my mieliśmy możliwość wzięcia udziału w podsumowaniu tego okresu. Dla pracowników Nowej Ery – bo o niej mowa – regularnie tworzymy elektroniczny kwartalnik „neon”, jednak taka okazja aż prosi się o coś specjalnego… a może tak specjalne wydanie „neonu” właśnie? W grudniu […]
Czytaj więcej
środa, 29 listopada, 2017
Któż nie kojarzy Małego Głoda? Znany z reklam antybohater stał się już symbolem uczucia, które trzeba szybko zaspokoić. W spółce DANONE, która go stworzyła, jest to paląca potrzeba usprawnień, jaką należy nasycać umiejętną komunikacją z pracownikami. Od sierpnia nasza agencja odgrywa rolę pogromcy tego głoda! Na swoim koncie mamy obecnie dwa cykle infografik stworzonych dla poszczególnych dywizji spółki – ośmiu dla firmy Nutricia i czterech […]
Czytaj więcej
środa, 15 listopada, 2017
We wrześniu ukazał się kolejny – już 13. wydany z naszym udziałem – numer „PMPaczki”, magazynu dla pracowników Philip Morris Polska. Tym samym przypieczętowaliśmy przedłużenie naszej współpracy z tą firmą na kolejne miesiące. Głównym tematem tego wydania był IQOS, czyli pierwszy bezdymny produkt, wprowadzony na polski rynek przez PMI oraz wszystko to, co dotyczy związanych z nim badań naukowych i komercjalizacji w Polsce. Sporo miejsca poświęciliśmy też […]
Czytaj więcej
poniedziałek, 6 listopada, 2017
Po sukcesie ubiegłorocznego 5. Rajdu Mikołowsko-Żorskiego, którego byliśmy współorganizatorami, w tym roku podjęliśmy się nowego, większego wyzwania. Razem z Automobilklubem Ziemi Tyskiej sprowadziliśmy na Śląsk rajdowe mistrzostwa Polski! Prace na tym projektem trwały niemal rok, jego skala była więc ogromna. Z naszego studia wyszła cała oprawa graficzna imprezy – począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, kończąc na wszystkich wydawnictwach drukowanych: informatorze, mapach poszczególnych odcinków, plakatach […]
Czytaj więcej
wtorek, 10 października, 2017
W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z jedną z największych sieci salonów optycznych w Polsce – Vision Express. Dla pracowników firmy przygotowaliśmy broszurę, która w niewielkim formacie mieści najistotniejsze informacje dotyczące programu rozwoju ścieżki kariery. Na publikację składa się kilka przejrzystych infografik krok po kroku opisujących poszczególne szczeble drabiny zawodowej: od doradcy klienta, aż po dyrektora sprzedaży. Całość utrzymaliśmy w klarownej estetyce zdominowanej przez odcienie zaledwie dwóch kolorów: szarości i czerwieni. […]
Czytaj więcej
środa, 20 września, 2017
Skład „Puls Intercity”, od sześciu lat przemierzający wydawnicze tory, we wrześniu 2017 r. dojechał na kolejną stację w swojej podróży. Skorzystaliśmy z tej okazji i postanowiliśmy wygodnie rozsiąść się na przygotowanych dla nas miejscach. „Puls Intercity” to miesięcznik jakich mało, ponieważ jest tworzony dla pracowników spółki PKP Intercity i o nich samych. To oni grają w nim pierwsze skrzypce, pisząc ciekawe artykuły lub wypowiadając się na temat swojej codziennej […]
Czytaj więcej
piątek, 14 lipca, 2017
Adara to jedno z najsilniej świecących ciał na nocnym niebie – nic dziwnego, składają się na nie dwie gwiazdy, w tym błękitny nadolbrzym 20 tys. razy jaśniejszy od słońca. Firma, która postanowiła wykorzystać tę nazwę, powinna więc stanowczo wyróżniać się na tle konkurencji. Dlatego Adara Sp. z o.o. – polski dystrybutor składników kosmetycznych i farmaceutycznych – działający również we Francji jako Adara France – poprosił nas o realizację prezentacji biznesowej, […]
Czytaj więcej