Jest taka polska marka, która powstała w głowie jednej osoby, w czasach, gdy trudno było marzyć nawet o własnej budce z goframi. Zaczęło się od kremu do twarzy, maszyny do wytwarzania kosmetyków zrobionej przez kolegę mechanika i biznesplanu napisanego na kartce. Dzisiaj Dr Irena Eris sprzedaje swoje kosmetyki w 67 krajach na całym świecie. Spod naszej ręki wyszedł właśnie 57. numer magazynu „Sense of Beauty” wydawanego przez tę markę. Nasz pierwszy.
Odświeżenie magazynu o tak ugruntowanej pozycji na rynku wydawniczym jest nie lada wyzwaniem. Musieliśmy działać delikatnie, z wyczuciem, ale też sprawić, żeby zmiana – zarówno w layoucie, jak i zawartości była zauważalna. W warstwie graficznej postanowiliśmy wykorzystać siłę pięknych zdjęć – zarówno produktowych, jak i wizerunkowych, ale też urozmaicić wnętrze czasopisma typograficznie.
Zadbaliśmy o odpowiedni rytm magazynu, w którym treści związane z marką i jej produktami są przeplatane ciekawymi artykułami dotyczącymi sztuki, designu, literatury czy kina. Nie zabrakło też newsów ze świata marki, która przecież nie tylko pomaga dbać o urodę, ale także angażuje się w przedsięwzięcia kulturalne i prospołeczne. Na 100 stronach publikacji znalazło się też miejsce na wywiady, do których tym razem zaprosiliśmy twórczynie ze świata filmu – aktorkę Mariannę Zydek oraz reżyserki – Monikę Majorek i Kamilę Taraburę.
„Sense of Beauty” to magazyn dwujęzyczny, więc naszym zadaniem było również odpowiednie rozłożenie treści i czytelne wyróżnienie części angielskiej. Marianna Zydek na czarno-białym okładkowym zdjęciu dopełniła całości.
Możemy się pochwalić – „Sense of Beauty” to custom publishing w czystej i pięknej postaci.