I jak ogrom danych ubrać w słowa i w szatę graficzną, by było ciekawie i przejrzyście – m.in. takie pytania zadaliśmy sobie przed rozpoczęciem pracy nad raportem na temat współpracy Grupy PZU ze start-upami. Z publikacji dowiemy się m.in., jak przez ostatnie lata ewoluował rynek insurtech, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w obsłudze szkód komunikacyjnych oraz jak wygląda proces wprowadzania innowacji krok po kroku.

Wiedzieliśmy, że raport musi przyciągać wzrok, być czytelny i eksponować najistotniejsze dane – dlatego postawiliśmy na wyimki, infografiki i wyliczenia. Rozumieliśmy, że szczególne miejsce w nim należy się pracownikom naszego klienta i jego partnerom biznesowym – w tym celu ich wypowiedzi zostały wyeksponowane na aplach. Dążyliśmy do tego, by raport był intuicyjny – stąd interaktywne linkowanie publikacji oraz adresy WWW ukryte w kodach QR.

A jak wyszło? „Wyszło fenomenalnie – raport został bardzo dobrze przyjęty przez media, naszych partnerów i pracowników PZU” – taką informację zwrotną otrzymaliśmy od klienta po publikacji tego projektu. Przekonajcie się sami:

– w wersji PL pzu.pl/innowacje,
– w wersji ENG pzu.pl/en/innowacje.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.