W środę 29 maja odbyła się gala Power of Content Marketing Awards 2019. Przybyliśmy na nią nastawieni na świętowanie i… nie musieliśmy reorganizować swoich planów. Sześć nominacji przekuliśmy na sześć statuetek! A oto konkrety…

Docenione zostały oba nasze tytuły skierowane do klientów luksusowych marek samochodów. „La Squadra” wróciła do Tychów z nagrodą już trzeci raz z rzędu, zgarniając złoto w kategorii „content marketing motoryzacja”. Zdaniem jury półrocznik pasjonatów czerwieni Ferrari zasłużył na kolejne zwycięstwo „klasyczną i rzetelną opowieścią o emocjach i historii oraz efektywnym wykorzystaniem polskiego contentu”. Z kolei „La Route” – czasopismo wydawane dla Alpine Centre Katowice – otrzymało wyróżnienie w kategorii „magazyn dla klientów B2C” – za niestandardowe podejście do formatu.

Na tym nie koniec sukcesów w dziedzinie szeroko pojętej motoryzacji. Ogromnym powodem do dumy jest dla nas pierwszy projekt realizowany wspólnie z firmą BP. Podręcznik dla menedżerów stacji paliw „Twoja stacja” został uhonorowany złotą nagrodą w kategorii „publikacja dla pracowników: firma (artykuły o firmie/produkcie/usłudze)”. Uzasadnieniem tego wyboru było stworzenie praktycznego przewodnika. Kolejnym stosunkowo świeżym tytułem z naszego portfolio, który sięgnął po laury, jest miesięcznik pracowników Volkswagen Poznań – „Głos VWP” – za którego rebranding i opracowywanie odpowiadamy. Tytuł zdobył srebro w kategorii „magazyn dla pracowników powyżej 1000 egzemplarzy”. Uzasadnienie? Autentyzm w tworzeniu treści. Również „Informator rajdowy” wydany z okazji współorganizowanego przez nas Rajdu Śląska 2018 może poszczycić się statuetką. Otrzymał wyróżnienie w kategorii „content marketing motoryzacja” – za oryginalne i praktyczne podejście do eventu.

Jednak nie samymi samochodami agencja Time4 stoi. Uznanie jury zaskarbił sobie również kwartalnik dla pracowników sieci sklepów Carrefour. Radzie konkursowej spodobał się kierunek, jaki nadaliśmy „Karfusiowi” po zmianie globalnej strategii firmy, za co przyznała nam mocne wyróżnienie w kategorii „magazyn dla pracowników powyżej 1000 egzemplarzy”.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.