Pracownicy w roli przewodników

„Jeszcze wiele do odkrycia, czyli Aliorowcy na wycieczce” to zbiór wypraw po Polsce przygotowany przez pracowników Alior Banku. Dziesięć opisów tras, tysiące zabytków, urokliwych zakątków, historii i lokalnych skarbów i masa frajdy z podróżowania.

Dobrze zaraportowane

Po raz kolejny udowodniliśmy, że raport nie musi być sztampowym zestawieniem tabel i cyferek. Wraz z Alior Bankiem opracowaliśmy publikacje, które mimo ogromu danych czyta się z przyjemnością. Jedna z nich prezentuje dane na temat pierwszego roku funkcjonowania usługi Alior Pay, druga opisuje trendy i miejsce Alior Banku na rynku kredytów ratalnych, z kolei trzecia – Raport social banking – pokazuje, czym jest ten sektor bankowości, jakie formy pomocy są najbardziej popularne wśród Polaków oraz jak postrzegają rolę banków i innych instytucji w działach charytatywnych. Oprócz zestawień liczbowych, wykresów i analiz w wydawnictwach nie zabrakło komentarzy ekspertów, członków zarządu i klientów. Ich atutem jest przejrzystość zaprezentowanych danych, przystępny język oraz elegancka, minimalistyczna szata graficzna.

Małe, wielkie projekty

Dołącz do czegoś wielkiego! – w ten sposób Alior Bank anonsuje kolejny program dla swoich pracowników, a my dajemy tym słowom obraz i nowe życie. To jednak zaledwie mały wycinek naszej codziennej współpracy. Jej efektem są infografiki, wygaszacze, zaproszenia, plansze informacyjne, plakaty, ulotki czy grafiki. Razem zapraszamy na wydarzenia i podsumowujemy je, informujemy, edukujemy i pokazujemy nowości. A przy tym wszystkim dbamy o to, by nasze komunikaty były czytelne i estetyczne.

W tym roku poszliśmy krok dalej i nadaliśmy kształt czemuś wyjątkowemu – jeszcze nie tak dawno Infonina była tylko kolejnym fikcyjnym botem pomagającym w obsłudze klientów na bankowej infolinii, dziś jest przyjazną, nowoczesną postacią, zawsze obecną na telefonicznym posterunku. Uroczy robot spod naszego ołówka macha już milionom klientów na oficjalnej stronie Alior Banku. Wspólnie naprawdę tworzymy coś wielkiego!

Kampania rekrutacyjna dla absolwentów

Czy można stworzyć komunikację tak, aby jej przekaz trafił do studentów ostatnich lat na kierunkach technologicznych, a jednocześnie był zgodny z wyższą kulturą bankowości. Można. „Nudny staż to mIT” jest tego świetnym przykładem. Minimalizm, twórcze łączenie elementów oraz kontrastowa kolorystyka. Sukces? Jak w banku! A efekty naszej współpracy można było zobaczyć w mediach społecznościowych oraz na portalach rekrutacyjnych.

„Supermocny rok z BHP!”

Kampania dla pracowników Alior Banku uświadamiająca istotę zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, opracowana z przymrużeniem oka, w zabawnej i atrakcyjnej szacie graficznej. Została podzielona na odcinki cyklicznie publikowane w firmowym intranecie. Każdy z nich zawiera nasze autorskie teksty i rysunki oraz treści merytoryczne dostarczane przez Zespół BHP Alior Banku, odpowiednio przez nas zredagowane. Zwieńczeniem całości jest rymowane hasło przewodnie, które pracownicy mogą łatwo i szybko zapamiętać.

 

„Raz, dwa, trzy… o planetę zadbaj Ty!”

Zbiór bajek napisanych przez pracowników Alior Banku, które opowiadają o ekologii i życiu w zgodzie z naturą. Na potrzeby tej publikacji w naszym studiu graficznym powstały autorskie rysunki i layout. Zadbaliśmy też o językową poprawność każdej z opowieści. Kolorowe strony zachęcają najmłodszych do zgłębiania zagadnień związanych z dbaniem o środowisko naturalne.

Wyższa kultura komunikacji

Ramię w ramię z zespołem komunikacji wewnętrznej Alior Banku dbamy o to, by komunikacja skierowana do pracowników była skuteczna, a zarazem miła dla oka. Efektem naszej współpracy są mi.in. plakaty informujące o konkursach i wydarzeniach, newslettery i prezentacje przedstawiające aktualności branżowe, a także grafiki ilustrujące posty publikowane na platformie dla pracowników.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.