Opracowanie graficzne materiałów promujących obecność Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej podczas 74. Festiwalu Filmowego w Cannes 2021. W ramach tej współpracy powstały: reklamy do branżowych magazynów „DEADLINE DISRUPTORS” oraz „THE HOLLYWOOD REPORTER DAILY”, okładka i reklama do pisma „THE HOLLYWOOD REPORTER”, banery internetowe, które ukazały się w newsletterach „DEADLINE” oraz „THE HOLLYWOOD REPORTER”, okładka magazynu „THE VARIETY”, baner wielkoformatowy umieszczony na terenie targów Marché du Film, plansze do spotów wideo przedstawiające polskich producentów filmowych, jak również ulotki zachęcające do współpracy z Instytutem oraz dotyczące projekcji polskich filmów podczas festiwalu. Ponadto odpowiadaliśmy za wizualizację polskiego pawilonu filmowego podczas tego wydarzenia oraz projekt i skład katalogów promujących Polskę wśród zagranicznych producentów oraz pokazujących najnowsze i najciekawsze osiągnięcia polskiej filmografii: „Location Guide Poland” oraz „Production Guide Poland”.

https://pisf-guides.pl/production/

https://pisf-guides.pl/location/

Wykonanie projektów graficznych na potrzeby targów lokacji i usług filmowych FOCUS w Londynie, w tym: stoiska targowego, banera wielkoformatowego oraz reklamy.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.