Materiały promujące 105-lecie miasta

W 2021 r. Dąbrowa Górnicza obchodziła swój okrągły jubileusz. Z tej okazji opracowaliśmy autorski branding 105-lecia DG, który stał się bazą dla różnorodnych projektów publikowanych w mieście m.in. na takich nośnikach jak billboardy, citylighty, plakaty czy systemy wystawiennicze. Na tej podstawie powstały również gadżety promujące Dąbrowę Górniczą, w tym pocztówki, notesy i kalendarz ścienny na rok 2022, a także liczne grafiki internetowe i na social media. Ciekawym elementem były też mobilne ramki, w których chętni mogli zapozować, składając indywidualne życzenia swojemu miastu.

Dla największej miejscowości na terenie woj. śląskiego – Dąbrowy Górniczej – przez cały rok realizujemy liczne materiały informacyjno-promocyjne, których celem jest społeczna i kulturalna aktywizacja mieszkańców miasta. Na koncie naszej współpracy mamy już szereg wyprodukowanych nośników: począwszy od tych najmniejszych, jak ulotki i broszury, poprzez pokaźnych rozmiarów billboardy, citylighty, tablice, nośniki outdoorowe, na cyfrowych bannerach i postach kończąc. Przez wszystkie publikacje przewijają się charakterystyczne lejtmotywy tworzące spójną, choć elastyczną identyfikację wizualną – reinterpretowaną w zależności od promowanego wydarzenia czy działania. Należą do nich akcje jednorazowe, dotyczące np. bezpieczeństwa w mieście, ale przede wszystkim cykliczne, jak: Dębowy Maj Festiwal, Dni Dąbrowy Górniczej, Akcja Lato czy Dąbrowa Łączy Pokolenia.

„Dąbrowa Górnicza w soczewce”

Na łamach wydanego w 2021 r. albumu można podziwiać charakterystyczne dla współczesnej Dąbrowy zieleń i aktywność uchwycone w obiektywach dwóch fotografów, którzy pochodzą z tego miasta – Andrzeja Kryzy oraz Marka Wesołowskiego. Uzupełnienie obrazów stanowi opowiadanie autorstwa dąbrowskiej pisarki młodego pokolenia, Anny Cieplak. Całość „opakowana” w autorski layout studia graficznego Time4.

Mapy wycieczek

Sześć map, dzięki którym osoby odwiedzające Dąbrowę Górniczą mogą zaznajomić się z ciekawymi miejscami i obiektami w mieście. Każda obejmuje atrakcyjne zdjęcia, które mają zachęcić turystów do podjęcia pieszych bądź rowerowych wycieczek. Informacje dotyczące odległości od kolejnych wartych zobaczenia miejsc otwierają przed nimi mnóstwo nowych możliwości i okazji do poznania tego, co w Dąbrowie i okolicy niepowtarzalne i wyjątkowe.

Park Zielona

Materiały promocyjne, system identyfikacji wizualnej i organizacja eventu otwarcia

Logo Republiki Zagłębiowskiej

Znak zaprojektowany z okazji 115. rocznicy utworzenia Republiki Zagłębiowskiej w Dąbrowie Górniczej, symbolizujący siłę zagłębiowskiej tożsamości oraz niezłomność i odwagę dąbrowskich bohaterów – uczestników rewolucji z 1905 r.

Dni Dąbrowy Górniczej

Dąbrowskie święto miasta, w trakcie którego mieszkańcy mogą uczestniczyć w koncertach gwiazd polskiej muzyki rozrywkowej, a także w licznych konkursach i wydarzeniach towarzyszących. W 2018 r. opracowaliśmy jego autorski branding. Dla każdej edycji projektujemy m.in. siatki okalające sceny koncertowe, billboardy, plakaty, ulotki, reklamy prasowe oraz grafiki na social media i bannery internetowe.

Oprawa innych miejskich wydarzeń

W Dąbrowie Górniczej bogata oferta wydarzeń organizowanych dla mieszkańców miasta uwzględnia zarówno ich wiek i potrzeby, jak i sezonowość dostępnych atrakcji. Dlatego w ciągu całego roku projektujemy wiele billboardów, ulotek i plakatów, a każdemu z tych nośników nadajemy odrębny styl i charakter, dopasowując go do poszczególnych grup odbiorców, w tym seniorów i rodzin z dziećmi.

Materiały marketingowe dla terenu Kazdębie

Logotyp i księga znaku oraz materiały marketingowe (pocztówka, roll up i tablica informacyjna) promujące teren inwestycyjny Kazdębie w Dąbrowie Górniczej, przeznaczony dla działalności małych i średnich przedsiębiorstw w ramach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Grunt to dobra inwestycja

Pod tym – zaproponowanym przez nas – hasłem przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię promocyjną terenu inwestycyjnego Kazdębie należącego do Dąbrowy Górniczej i Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Podstawą kampanii były dwa layouty infograficzne – pierwszy prezentujący atuty samych terenów inwestycyjnych, drugi wskazujący na potencjał gospodarczy całej Dąbrowy Górniczej. Ekspozycja objęła halę przylotów lotniska Kraków-Balice oraz strefę wejściową dworca PKP w Katowicach.

„Samorząd to ja” – materiały graficzne na obchody 30-lecia samorządów w Dąbrowie Górniczej

Materiały graficzne promujące rok samorządności w Dąbrowie Górniczej, w tym: interaktywny PDF, wystawa planszowa, billboardy, gadżety (torby bawełniane, przypinki i odblaskowe breloki) oraz grafiki na social media i stronę internetową miasta.

Dąbrowa łączy pokolenia

Dla wydarzeń kulturalnych organizowanych pod wspólnym hasłem „Dąbrowa łączy pokolenia” zaprojektowaliśmy logotyp oraz oprawę graficzną stanowiącą ich leitmotiv. Te elementy są przez nas wykorzystywane w takich materiałach promocyjnych jak: billboardy, plakaty, zaproszenia i ulotki.

Dębowy Maj Festiwal

Coroczne kilkudniowe wydarzenie organizowane dla mieszkańców w wybranych częściach miasta, dzięki któremu mogą oni rozwijać swoje pasje i zainteresowania w różnorodnych dziedzinach. Na potrzeby promocji tej imprezy każdego roku opracowujemy i projektujemy materiały w postaci m.in. billboardów, citylightów, plakatów, ulotek, grafik na social media i slajderów.

Dąbrowa Górnicza dla aktywnych

Broszura informacyjna.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.