Kampania promująca nowy intranet
W jej ramach powstały: teaser, mailingi, infografiki oraz plakaty i ulotki. W tworzeniu treści wykorzystaliśmy elementy storytellingu, a głównym elementem layoutu stały się małe kwadraciki – piksele – w kontrastowych kolorach.
„Przesył” – magazyn dla pracowników
Dla spółki Polskie Sieci Elektroenergetyczne wydajemy magazyn „Przesył”. Współpracę zaczęliśmy od odświeżenia szaty graficznej pisma i zaproponowania nowego układu prezentacji treści. Czytelnik zaczyna lekturę od aktualności z życia spółki, po których może od razu poznać „Temat aż iskrzy”, czyli najważniejszy artykuł wydania. Na kolejnych stronach znajduje się „Gorąca linia”, czyli materiały na temat kluczowych inwestycji i odpowiedzialności ekologicznej. W dziale „Dla jasności” można znaleźć informacje o kulisach powstawania inicjatyw dla pracowników i porady dotyczące bezpieczeństwa. Magazyn zamykają rubryki: „Ale odbiór”, w której nie brakuje wiadomości o prowadzonych projektach społecznych i wewnętrznych konkursach, oraz „Włącz się” – stanowiąca przestrzeń dla historii pracowników.