Wata cukrowa sprawdzi się na rodzinnym festynie. „Prawy do lewego” rozrusza na weselnej imprezie nawet najbardziej zatwardziałych przeciwników tańców. No i kto wyobraża sobie święta bez Kevina? Czasem jednak warto wyjść poza utarte schematy.

„Aktualności”, „Wywiad”, „Między nami”, „Po godzinach” – kto miał do czynienia z magazynem dla pracowników, ten wie, że to ulubione nazwy rubryk. A gdyby tak do stron newsowych dać nazwę „Ekspresem” (branża kolejowa) czy „Mieszanka doskonała” (branża chemiczna)? Temat numeru może być „Datą ważności” (farmacja), wywiad „Dobrze powiedziany” (pismo lifestyle’owe), a w paginie na stronach z tematami po godzinach: „Ale odbiór” czy „Doładuj się” (branża energetyczna). Działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu nie muszą odbywać się pod hasłem CSR, ale np. „Z sercem dla sprawy” (branża farmaceutyczna) czy „MOCni my” (energetyka).

Puszczenie oka do czytelników, zabawa słowem nawiązująca do działalności firmy, pojęcia branżowe – możliwości wyjścia poza schemat jest wiele.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.