Trzy dekady czterech kółek

Za fabryką Volkswagena w Poznaniu ważny jubileusz i wyjątkowy rok – wisienką na torcie było grudniowe wydanie „Głosu VWP”, pełne zdjęć i wspomnień. Podsumowania są nudne? Na łamach magazynu obalamy ten mit – jest kolorowo, ciekawie, z pomysłem, a czasami nawet do góry nogami. A co! Nie tylko pracownicy VWP nie boją się wyzwań.

Na pamiątkę

Wydania jubileuszowe to spore wyzwanie. Z tyłu głowy trzeba mieć myśl, że pracownicy będą je trzymać na półkach, wertować, pokazywać rodzinie i znajomym… Czy daliśmy radę? Pochwały i podziękowania od VWP są na to najlepszym dowodem. Przy projektowaniu i wypełnianiu treściami 96 stron pracy nam nie brakowało, ale było warto!

Taki „Głos” to skarb!

Stare do lamusa, nowe do drukarni – po kilku latach pracy z „Głosem” przyszedł czas na zmiany. Był miesięcznikiem, jest kwartalnikiem. Ma więcej stron, inny format, całkowicie nowy layout i układ. Jest kolorowo, ciekawie dla oka, interesująco. Nowe jest zdecydowanie lepsze!

 

„Dla błękitnego nieba”

Na potrzeby wspólnego programu edukacyjnego Volkswagen Poznań i Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego opracowaliśmy identyfikację wizualną, w skład której wchodziły m.in.: logotyp, plakaty oraz posty na media społecznościowe. W ramach współpracy przygotowaliśmy również animację inaugurującą program.

 

Głos VWP – wydanie elektroniczne

Przeniesienie miesięcznika dla pracowników fabryk Volkswagen Poznań do wygodnej i przystępnej formuły interaktywnego pliku PDF. W środku czytelnicy znajdą dobrze znany layout, który na potrzeby elektronicznego wydania został zmieniony na wersję poziomą, tak by „Głos VWP” był jak najbardziej atrakcyjny dla oka. Zdjęcia, ciekawe treści, kolorowe ramki, wykresy, grafiki – wszystko w odpowiednich proporcjach i skomponowane ze smakiem.

Głos VWP

Rebranding i wydawanie miesięcznika „Głos VWP” skierowanego do 11 tys. pracowników z czterech fabryk Volkswagen Poznań. Magazyn firmowy ukazuje się w formacie A3, dzięki czemu treści rozmieszczone na każdej z 16 stron świetnie się czyta. A do poczytania są tu zarówno ogólne wiadomości na temat życia firmy, jak i opisy ciekawych inicjatyw podejmowanych w jej poszczególnych zakładach. Jest też sekcja „Po godzinach”, kopalnia wiedzy o zdrowiu, przedsięwzięciach CSR i ofercie marki. Do każdego działu został przypisany określony kolor, dzięki czemu czasopismo jest jeszcze bardziej przejrzyste.

Kampanie dla pracowników

Rok 2020 był wyzwaniem na wielu frontach, również w zakresie komunikacji skierowanej do pracowników. Volkswagen Poznań postawił na billboardy i plakaty informujące o pandemii i związanych z nią obostrzeniach. Na potrzeby kampanii maseczkę założył nawet… mikołaj.

O BHP z pomysłem

O BHP można opowiadać na wiele sposobów, ale jak to robić ciekawie przez cały rok? To proste! Kalendarz nie musi oznaczać tylko dat, można w nim też przemycić ważne treści, a jeśli jeszcze dodać do nich zdjęcia osób z firmy, to wiadomo, że będą przyciągać oko i każdy się z nimi zapozna. To jednak nie wszystko. Dla VW Poznań powstały również plakaty z żartobliwym zdjęciem i hasłem. Obok skarpet w sandałach nikt nie przejdzie obojętnie, a to tylko jeden z pomysłów na mówienie o BHP.

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.