Głos VWP

Rebranding i wydawanie miesięcznika „Głos VWP” skierowanego do 11 tys. pracowników z czterech fabryk Volkswagen Poznań. Magazyn firmowy ukazuje się w formacie A3, dzięki czemu treści rozmieszczone na każdej z 16 stron świetnie się czyta. A do poczytania są tu zarówno ogólne wiadomości na temat życia firmy, jak i opisy ciekawych inicjatyw podejmowanych w jej poszczególnych zakładach. Jest też sekcja „Po godzinach”, kopalnia wiedzy o zdrowiu, przedsięwzięciach CSR i ofercie marki. Do każdego działu został przypisany określony kolor, dzięki czemu czasopismo jest jeszcze bardziej przejrzyste.

 




 

Głos VWP – wydanie elektroniczne

Przeniesienie miesięcznika dla pracowników fabryk Volkswagen Poznań do wygodnej i przystępnej formuły interaktywnego pliku PDF. W środku czytelnicy znajdą dobrze znany layout, który na potrzeby elektronicznego wydania został zmieniony na wersję poziomą, tak by „Głos VWP” był jak najbardziej atrakcyjny dla oka. Zdjęcia, ciekawe treści, kolorowe ramki, wykresy, grafiki – wszystko w odpowiednich proporcjach i skomponowane ze smakiem.

 

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.