„Sense of Beauty”
Magazyn marki Dr Irena Eris. Znajdują się w nim artykuły na temat kosmetyków, dbania o urodę, wskazówki związane z wykonywaniem make-upu, newsy ze świata marki, ale też wywiady, artykuły na temat sztuki, designu czy literatury. Czasopismo zostało podzielone na trzy główne rubryki: Olśnienia, w której piszemy o wszystkim, co związane z umysłem i zmysłami, Absolutne piękno – tu zamieszczamy te treści, które dotyczą wyglądu, dbania o ciało i formę, a także Dr Irena Eris – z informacjami na temat marki, relacjami z wydarzeń i spotkań. Magazyn wypełniają piękne zdjęcia – zarówno produktowe, jak i wizerunkowe – i wartościowe treści w językach polskim i angielskim.
Potęga nauki – nr 59
Zaczęło się od receptury jednego kremu opracowanej przez Irenę Eris. Dziś produkty marki, którą stworzyła, można kupić w ponad 60 krajach na całym świecie. W 59. numerze magazynu warto przeczytać wywiad z panią Ireną, by dowiedzieć się, że sercem firmy jest Centrum Naukowo-Badawcze, które ma na koncie 12 patentów i 11 zgłoszeń patentowych. Co trzeba zrobić, by je otrzymać, i jakie odkrycia za nimi stoją? Wszystko na łamach „Sense of Beauty”.
Sportowycznie – nr 58
Uparte, niedające za wygraną, zdeterminowane. Sportsmenki. A wśród nich Agnieszka Skrzypulec-Szota, srebrna medalistka igrzysk olimpijskich w Tokio, oraz Dorota Zalewska, jedyna Polka, która awansowała do pierwszej europejskiej ligi zawodowej kobiet. W wywiadach pytamy o ich kariery, zwycięstwa i trudne momenty. A poza tym przypominamy historię Diany Nyad, która samodzielnie przepłynęła 177 km z Kuby na Florydę, Jessiki Watson, mając zaledwie 16 lat, opłynęła świat w pojedynkę, oraz Jarosławy Jóźwiakowskiej – w latach 60. XX w. konkurowała w skoku wzwyż z zawodniczkami wyższymi od siebie o niemal 20 cm i wywalczyła brązowy medal na olimpiadzie w Rzymie.
Święto kina – nr 57
Na łamach tego wydania gościliśmy m.in. Mariannę Zydek, która opowiedziała o swojej roli w filmie „Simona Kossak”, ale też o budowaniu aktorskiego warsztatu i… lenistwie. W rozmowach z reżyserkami młodego pokolenia – Kamilą Taraburą i Moniką Majorek – pytałyśmy o ich debiuty na dużym ekranie, ale również o inspiracje, współpracę z gwiazdami kina i odwagę do poruszania trudnych tematów, które często są społecznym tabu. W magazynie relacjonowaliśmy również 49. Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni, którego marka Dr Irena Eris jest partnerem.














