Informują, przekonują, zachęcają, uczą. Potrafią rozbawić, zaintrygować i skłonić do przemyśleń. Mogą posługiwać się różnymi narzędziami, kanałami, sposobami narracji. Mają dużą siłę dotarcia i nikogo nie pozostawiają obojętnym.
PSE IntraNew. Wszystko w jednym miejscu
https://time4.pl/news/gdy-18-lat-jest-jak-100/
Czyli rzecz o tym, jak przekonać nieprzekonanych i zachwycić tych, którzy mają duże oczekiwania, a także o tym, że większość z nas boi się zmian, nawet tych na dobre.
Alior. Supermocny rok z BHP
https://time4.pl/news/supermocna-kampania/
Temat bezpieczeństwa i higieny pracy często jest traktowany jak zło konieczne. Chyba że można by o nim opowiedzieć z humorem i pokazać w obrazku – równie zabawnym.




Volkswagen. Dla błękitnego nieba
https://time4.pl/news/blekitne-znaczy-czyste/
Czym skorupka za młodu… Znamy doskonale to powiedzenie – jest w nim sporo prawdy, dlatego Volkswagen Poznań wraz z Poznańskim Parkiem Naukowo-Technologicznym postawiły na edukację młodzieży w zakresie dbania o środowisko. My zadbaliśmy o resztę.
Roche. Kampania Geos 2019
https://time4.pl/news/by-pracowalo-sie-lepiej/
Badania to podstawa – również te dotyczące kondycji firmy i zaangażowania pracowników. Grunt, żeby chcieli wziąć w nich udział. Ale o to już nieraz potrafiliśmy się zatroszczyć.
Roche. Know-how eco
https://time4.pl/news/eco-to-nie-slogan-kampania-spoleczna-w-roche/
O ekologii dużo się dziś mówi. Rzecz w tym, żeby więcej niż mówić – robić. Po to właśnie powstała kampania „Know-how eco” – bo eko można się stać!
Roche. Take time
https://time4.pl/news/zmieniamy-gdybanie-w-dzialanie-dla-roche/
Zamieniliśmy gdybanie w działanie, a konkretnie – zachęciliśmy pracowników Roche do korzystania z dodatkowego trzymiesięcznego urlopu. Teraz mogą zakładać ogródki, robić swetry na drutach albo medytować na Bali.
Philip Morris Polska. Green Team
https://time4.pl/news/greenteam-naturally/
Proekologiczna kampania dla pracowników? Proszę bardzo – od logo przez infografiki po quizy i gadżety. Wszystko po to, by skłonić pracowników do przejścia na zieloną stronę mocy.
Philip Morris. Golden Rules
https://time4.pl/news/godomy-jezdzic-trza/
„Jedź ostrożnie”, „Zwolnij”, „Zapnij pasy” – czy ktoś jeszcze zwraca uwagę na takie komunikaty? Ale: „Dawoj se poziór na auto i na dróge. Kto mo wszyćko porychtowane jak trza, tyn se spokojnie jedzie i dojedzie” – to już co innego.