Komunikacja ma bardzo różne oblicza. Chociaż najpopularniejszymi nośnikami informacji pozostają magazyny, ulotki czy ekrany, to często w naszej pracy uciekamy się do mniej typowych rozwiązań. Jednym z nich jest wykorzystanie przestrzeni biurowej do przekazywania wiedzy. Wyjątkowo wdzięcznym nośnikiem okazują się… ściany. Duża powierzchnia pozwala graficznie rozwinąć skrzydła i w atrakcyjny sposób przedstawić wartości firmy, obszary specjalizacji danego departamentu czy też bardzo praktyczne informacje i instrukcje z zakresu BHP.
Portfolio
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Internetowy newsletter dla kierowców, drukowany kwartalnik dla pracowników, obsługa graficzna firmy
Philip Morris
Ferrari
Dr Irena Eris
Drukowany miesięcznik dla pracowników PKP Intercity i magazyn pokładowy
PKP Intercity
„La Route” – magazyn dla klientów Alpine Centre Katowice
Alpine
Polski Instytut Sztuki Filmowej
La Mer Yachts
„Głos VWP” – miesięcznik dla pracowników fabryk Volkswagen Poznań, kampanie informacyjne
Volkswagen Poznań
AGTZ Twin Tail
Obsługa marketingowa
Polskie Porty Lotnicze