Na początku był sukces. A z sukcesu wykluł się raport – i to nie byle jaki. Pełen dorodnych jabłek, gruszek i zdrowych warzyw. Już okładka z zielonym polem uchwyconym z lotu ptaka zapowiada apetyczną lekturę. Pod nią skrywają się całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour ubrane w niebieskości, limonkę i szmaragd. Publikację podzieliliśmy na dwie części za pomocą przekładek z grubszej kalki ułatwiających przyswajanie treści. Pierwszy dział dotyczy transformacji żywieniowej, której firma chce być liderem, drugi jest opisem realizowanej przez nią strategii omnikanałowości. Oprawa graficzna została wypełniona zdjęciami i lekkimi w formie rysunkami, ale także infografikami, wyimkami, ramkami i kolorowymi aplami. Podsumowanie całego roku pracy zasługuje na jak najlepszy efekt wizualny. Główne miejsce w raporcie zajmują jednak pracownicy. W końcu to ich sukces.

 

Zainteresowany współpracą? Porozmawiajmy o projekcie.