„Notatki doradcy klienta”
Wszystko, co pracownicy sklepów Carrefour powinni wiedzieć na temat profesjonalnej obsługi klientów, asortymentu oraz zasad organizacji pracy w różnych działach. Materiały szkoleniowe pomagające w szybki sposób odnaleźć się w roli eksperta sprzedaży.
Raport roczny
Publikacja opisująca całoroczne osiągnięcia spółki Carrefour. Została ona podzielona na dwie części za pomocą przekładek z grubszej kalki ułatwiających przyswajanie treści. Pierwszy dział dotyczy transformacji żywieniowej, której firma chce być liderem, drugi jest opisem realizowanej przez nią strategii omnikanałowości. Oprawa graficzna została wypełniona zdjęciami, lekkimi w formie rysunkami oraz infografikami.
Karfuś
Magazyn dla pracowników centrali i sieci sklepów Carrefour w Polsce, wydawany w cyklu kwartalnym. Magazyn komunikuje strategię firmy, informuje o inicjatywach Działu HR i z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz uczy firmowego savoir-vivre’u, wspierając komunikację wewnętrzną Grupy. Periodyk prezentuje załogi sklepów i sylwetki pracowników wyróżniających się szczególnymi osiągnięciami zawodowymi, jak również akcje i kampanie dla klientów.
Karfuś na wakacje
…czyli nic innego, jak wakacyjne wydanie „Karfusia”. Nowe wydania są kolorowe, wypełnione zdjęciami, atrakcyjnymi grafikami, a przede wszystkim inspirującymi poradami na letnie spędzanie czasu. Magazyn jest wydawany w wygodnej, elektronicznej wersji.
BIO Carrefour
Przykłady ogłoszeń rekrutacyjnych oraz materiałów wewnętrznych dla pracowników w lekkiej, rysunkowej konwencji.
Ekoobieg
Cykl animacji wyświetlanych na monitorach przy sklepowych kasach. Ich celem było pomaganie klientom w podejmowaniu ekologicznych wyborów podczas zakupów.
Podręcznik dobrych praktyk
Zbiór zasad porządkujących i ułatwiających pracę z domu. Treść z założenia ma być „żywa”, ewoluować, być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby pracowników. Oko przyciągają ciekawe ilustracje, a zasady są rozpisane w krótkich punktach. Każde z zagadnień, takich jak zarządzanie czasem pracy czy kultura spotkań online, ma swój kolor przewodni, co ułatwia lekturę.
Ulotki, plakaty, broszury z pakietami ubezpieczeniowymi
Materiały informacyjne dla pracowników prezentujące zasady opieki medycznej oraz zakres ubezpieczenia – rzetelnie, przejrzyście, w ciekawej, rysunkowej szacie graficznej.